فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 

اندروید ۴.۳ آمده تا یک جیلی بیلی خوشمزه تر از قبلی ها باشد. البته تغییرات وسیع یا چشمگیر نیست. گوگل با این نسخه از اندروید چند ویژگی جدید را به دستگاه های اندرویدی آورده٬ که در اینجا خلاصه به آنها می پردازیم.

.

ادامه مطلب ...


دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 1:9 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

همان‌طور كه مي‌دانيد نرم‌افزارها و ابزارهاي مختلف ويندوز در صفحه شروع ويندوز 8 به‌صورت كاشي‌هايي به‌نمايش در مي‌آيد كه تعداد رديف‌هاي نمايش اين كاشي‌ها نيز به‌صورت خودكار با توجه به رزولوشن صفحه‌نمايش شما تعيين مي‌شود. دوست داريد اين رديف‌ها را به يك مقدار ثابت تغيير دهيد و هميشه صفحه شروع را مجبور كنيد به همان تعداد رديف مشخص شده از سوي شما، كاشي‌ها را به‌نمايش درآورد؟ با استفاده از روش زير كه يك هك در رجيستري ويندوز است، مي‌توانيد تعداد اين رديف‌ها را بين 2 تا 5 به‌دلخواه خود تغيير دهيد:

.

ادامه مطلب ...


دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 1:29 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

در چند روز گذشته خبرهای داغ نمایشگاه CES 2013 را در نارنجی دنبال کردید و با بسیاری از نوآوری ها و گجت های جذابی که قرار است امسال وارد بازار شوند آشنا شدید. نمایشگاه ۲۰۱۳ هم به پایان رسید و شاید بد نباشد گردشی تصویری در آخرین روز نمایشگاه داشته باشیم و چرخی در میان غرفه ها بزنیم.

امسال بزرگترین رویداد نوآوری جهان در شهر پر زرق و برق لاس وگاس میزبان بیش از ۱۵۰ هزار بازدید کننده بود. در روز آخر، شور شوق بازدید کننده ها در سرمای شهر نمایشگاه همچنان دیده می شد. دیدن جمعیت زیادی از انسانها که عاشق تکنولوژی هستند واقعا حس جالبی دارد.برای مشاهده گزارش تصویری اختصاصی نارنجی از CES 2013 ادامه مطلب را از دست ندهید.

.

ادامه مطلب ...


هم اکنون ۵۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان از سیستم عامل ویندوز ایکس پی استقاده می کنند. و از امروز ۵۰۰ روز تا پایان پشتیبانی رسمی اعلام شده برای این سیستم عامل باقی مانده است.

.

ادامه مطلب ...


یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, :: 23:32 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

ويندوز8 با تغييرات عمده‌اي همراه است و براي همخوان‌سازي برنامه‌ها با محيط جديد، توسعه‌دهندگان بايد تلاش زيادي بكنند.

روزهايي كه مايكروسافت در تلاش بود تا با سيلورلايت و اينترنت اكسپلورر دنياي پي‌سي‌هاي كلاينت را در اختيار بگيرد، گذشته است. ويندوز8 تغيير بزرگي براي اين شركت به‌شمار مي‌رود و نسخه‌اي است همانند ويندوز 1/3 يا ويندوز اكس‌پي. اگر اين توليدكننده نرم‌افزار همه كارها را درست انجام دهد، نرم‌افزارهاي ويندوز8 مي‌تواند به‌يكباره در همه‌جا ظاهر شود: دسكتاپ، تبلت، تلفن هوشمند و لپ‌تاپ‌. اين فرصت و شايد شكست احتمالي آن چنان ريسك بالايي دارد كه مايكروسافت ترجيح داده خطر نكند و تبلت خودش را، با نام Surface توليد كند و ديگر به شركا براي توليد سخت‌افزارها – كه مي‌توانست باعث نارضايتي مشتريان شود – اتكا نكند.

.

ادامه مطلب ...


شنبه 28 مرداد 1391برچسب:, :: 14:49 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

چرا آنتی ویروس ها کرک برنامه ها را به عنوان ویروس تشخیص ی دهند؟

برخی از فایل های کرک توسط آنتی ویروس به عنوان ویروس شناسایی شده و از اجرای آنها جلوگیری می شود. علت این مسأله وجود تشابه بین کدهای کرک و ویروس می باشد. هر دو بهیک صورت عمل می کنند فقط هدف تفاوت دارد. هدف کرک از بین بردن محدودیت نرم افزارها و هدف ویروس تخریب فایل ها می باشد.

راه حل عمومی برای این امر، راست کلیک بر روی آیکون آنتی ویروس در نوار وظیفه (کنار ساعت ویندوز) و انخاب گزینه هایی نظیر  stop; Disable; turn off; shut down; exit; deactive  و .... می باشد.

.


دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, :: 5:26 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

به لطف مودم های ADSL و روترهای بیسیم، امروزه تقریبا در تمامی دفاتر اداری و خانه ها می توان امواج رادیویی وای فای را یافت. و از این پس علاوه بر اینترنت، استفاده مهم تری از . . .

.

ادامه مطلب ...


اخطار به چوپان توسط گوسفند درباره حمله قریب الوقوع گرگ از طریق اس ام اس ممکن است طرحی خیالی و خنده دار به نظر برسد. اما تست این سیستم چندی است در . . .

.

ادامه مطلب ...


دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, :: 5:16 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

NET. و شبكه

اهميت استفاده از شبكه‌هاي رايانه‌اي روزبه‌روز بيشتر شده و به عنوان جزء ثابتي در يك شركت و حتي يك ارگان بزرگ تبديل شده است. اهميت آن وقتي مشخص مي‌شود كه نياز به اشتراك‌گذاري منابع، فايل‌ها و... هميشه راهكار اساسي . . .

.

ادامه مطلب ...


پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, :: 2:3 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

بررسي اصالت با الگوريتم‌هاي هَش

.

ادامه مطلب ...


چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, :: 18:39 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته
 
بررسي آفيس 2013 مايکروسافت
 
آفيس2013، شروعي دوباره
.

ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 2791
بازدید کل : 62697
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1